25 Treffer
Anzeigen kostenlos kaufen & verkaufen
-
12
Thai Massage ,Voucher, Gutschein , Massagegutschein, Weihnachten
Bald ist Weihnachten !
Sie suchen nach einem genialen Geschenk ?
Bei Thai Wellness Hamburg gibt es 60 Minuten Gutscheine für 52 € anstatt 57 €
Paarmassage 60 Minuten nur 104 € anstatt 114 €...52 €Festpreis12.04.202422761 HamburgMassagen -
1Deine AufgabenDu bist die primäre Ansprechperson für alle IT Fragen am StandortDu sorgst für einen erfolgreichen Start neuer Mitarbeiter·innen, durch die Einrichtung neuer Notebooks und Installation der relevanten SoftwareDu stellst die notwendige Hardware bereit und vergibst Zugänge zu unseren SystemenDamit wir einen guten Überblick behalten, dokumentierst Du alle Bestände und Prozesse sorgfältigÜber Tickets und MS Teams unterstützt Du die Mitarbeitenden auch standortübergreifend bei IT ProblemenDas bringst Du mitDu bist mit Apple macOS und Microsoft Windows vertrautDu arbeitest strukturiert und lösungsorientiert und verfügst über eine ausgeprägte Dienstleistungs- und KundenorientierungDu spricht fließend Deutsch und EnglischDeine BenefitsHealth consulting servicesSummer and Christmas partiesDrinks, food & goodiespublic transport ticketRemote work optionTrust-based working hoursRestaurant vouchers and employee discountCommunication on equal termsweekly company meeting with our CEO or board members, internal company rating systemBring your dog to the officeDeine Ansprechperson Du hast noch Fragen?Partner-Anzeige30.04.2024IT, TK, Software
-
1Dabei setzt Du zum Beispiel Verkaufscoaching oder andere abgestimmte Methoden zur Qualitätssteigerung einDas bringst Du mitDu bringst mehrjährige Erfahrung im Neukundenvertrieb von Dienstleistungen, Softwareprodukten (SaaS) und/oder beratungsintensiveren ProduktenDu hast mehrjährige Erfahrung in der Führung eines Sales-TeamsDu bist eine gewinnende Persönlichkeit mit sehr guter KommunikationsfähigkeitDeine ausgeprägte Eigenmotivation, Ergebnis- und Abschlussorientierung machen Dich zum ErfolgstypSoziale Medien, MS-Office und CRM-Systeme (idealerweise Salesforce) sind Dein "daily business"Wenn Du noch ausgezeichnete Deutsch- und sichere Englischkenntnisse mitbringst und ein attraktives Bonusmodell schätzt, bist Du bei uns genau richtigDeine BenefitsMobile devices also for private useSummer and Christmas partiesDrinks, food & goodiesTrust-based working hoursRestaurant vouchers and employee discountCommunication on equal termsTransparent, competitive salarytraining courses and workshopsup to 12 weeks Workation6 week vacationDeine Ansprechperson Du hast noch Fragen? Dann melde dich gerne bei uns.Partner-Anzeige02.05.2024Geschäftsführung
-
1Deine AufgabenEntwicklung und Umsetzung kreativer Kommunikationsinitiativen mit starkem Fokus auf ein B2C-PublikumDaten nutzen (Gehaltsangaben, Arbeitgeberbewertungen und Unternehmenskultur), um spannende Geschichten zu erschaffen, die für Medien, Nutzer und Kunden von Interesse sindEnge Beziehungen zu relevanten Journalist·innen und Influencer·innen aufbauen und pflegen, u.a. in den Bereichen Technologie, Lifestyle und lokalen MedienDie Position von kununu als relevanteste Arbeitgeberbewertungsplattform für Arbeitnehmer·innen und Jobsuchende im DACH-Markt weiter festigenUnterstützung der Positionierung von wichtigen Stakeholdern bei kununu als Vordenker für Themen wie die Zukunft der Arbeit, Employer Branding und ChancengleichheitRegelmäßige Check-Ins und Abstimmungen mit verschiedenen internen Stakeholdern aus Teams wie Social Media, Content, Marketing, Product und TechDas bringst Du mit3+ Jahre Erfahrung in den Bereichen PR und UnternehmenskommunikationIdealerweise einen Hintergrund aus der Tech- oder Digital-BrancheUmfassende Kenntnisse der MedienlandschaftDie Fähigkeit, Beziehungen zu wichtigen Medien, Stakeholdern und Influencer·innen aufzubauen und zu pflegenKenntnisse der Datenauswertung und den Skill, diese in anschauliche Geschichten für die Presse, Nutzer und Influencer·innen zu verwandelnStarke zwischenmenschliche Fertigkeiten und eine Souveränität im Austausch mit Mitglieder·innen der Leitungsebene auf Augenhöhe zu interagieren und sie zu briefenKreativität, Kontaktfreude und StorytellingkenntnisseDeutsch auf muttersprachlichem Niveau und fließendes EnglischDeine BenefitsHealth consulting servicesAccident and travel insuranceCompany pensionSummer and Christmas partiesDrinks, food & goodiespublic transport ticketRestaurant vouchers and employee discountweekly company meeting with our CEO or board members, internal company rating systemup to 12 weeks Workation6 week vacationDeine Ansprechperson Du hast noch Fragen? Dann melde dich gerne bei uns.Partner-Anzeige23.04.2024Marketing, Medien, PR
- Werbung stört? Jetzt entfernen!
-
1Ergebnisse erzielen: Du bist bereits erfolgreich im Vertrieb oder möchtest erfolgreich bei uns durchstartenExzellente Kommunikation: Du kommunizierst auf hohem Niveau und verstehst die Bedürfnisse Deines GegenübersÜberzeugendes Auftreten: Du gewinnst schnell das Engagement Deines Gegenübers via TelefonHohes Engagement: Du stellst Dich jeder Herausforderung und siehst Rückschläge als Chance, sich stetig zu verbessernErste telefonische Kontaktaufnahme zu unseren Interessenten und Evaluierung des InvestmentpotentialsVermittlung des Werteversprechens von GFI an vermögende PrivatinvestorenVereinbarung eines persönlichen oder virtuellen Treffens mit unseren Regionaldirektoren vor OrtUngedeckeltes Verdienstmodell (Fixum + Provisionen) ab 60K EUR/JahrInterne VertriebswettbewerbeEine klar strukturierte Karriereleiter, die es zu erklimmen giltDu-Kultur vom Azubi bis zum CEOÜbernahme Umzugskosten nach Frankfurt am MainVertriebsausbildung auf Top-NiveauFortwährende Trainings im Bereich InvestmentsFahrtkostenzuschuss bis zu max. 90 EUR/MonatLunch Voucher (max. 75 EUR; an 15 Arbeitstagen 5€)Gutscheine diverser Vertragspartner z.B. Zalando, Ikea, Adidas etcVL + Betriebliche Altersvorsorge30 Tage UrlaubTeam- und FirmeneventsFitnessstudio im St. Martin Tower Die Grüner Fisher Investments GmbH ist eine wachstumsstarke unabhängige Vermögensverwaltung.Partner-Anzeige24.04.2024Vertrieb, Verkauf
-
1Ergebnisse erzielen: Du bist bereits erfolgreich im Vertrieb oder möchtest erfolgreich bei uns durchstartenExzellente Kommunikation: Du kommunizierst auf hohem Niveau und verstehst die Bedürfnisse Deines GegenübersÜberzeugendes Auftreten: Du gewinnst schnell das Engagement Deines Gegenübers via TelefonHohes Engagement: Du stellst Dich jeder Herausforderung und siehst Rückschläge als Chance, sich stetig zu verbessernErste telefonische Kontaktaufnahme zu unseren Interessenten und Evaluierung des InvestmentpotentialsVermittlung des Werteversprechens von GFI an vermögende PrivatinvestorenVereinbarung eines persönlichen oder virtuellen Treffens mit unseren Regionaldirektoren vor OrtUngedeckeltes Verdienstmodell (Fixum + Provisionen) ab 60K EUR/JahrInterne VertriebswettbewerbeEine klar strukturierte Karriereleiter, die es zu erklimmen giltDu-Kultur vom Azubi bis zum CEOÜbernahme Umzugskosten nach Frankfurt am MainVertriebsausbildung auf Top-NiveauFortwährende Trainings im Bereich InvestmentsFahrtkostenzuschuss bis zu max. 90 EUR/MonatLunch Voucher (max. 75 EUR; an 15 Arbeitstagen 5€)Gutscheine diverser Vertragspartner z.B. Zalando, Ikea, Adidas etcVL + Betriebliche Altersvorsorge30 Tage UrlaubTeam- und FirmeneventsFitnessstudio im St. Martin Tower Die Grüner Fisher Investments GmbH ist eine wachstumsstarke unabhängige Vermögensverwaltung.Partner-Anzeige24.04.2024Vertrieb, Verkauf
-
1Deine Vorgehensweise ist dienstleistungs- und ergebnisorientiertDu verfügst über ausgeprägte und proaktive Eigenmotivation, Du brennst mit Begeisterung für Deine Ziele und Abschlüsse und beweist DurchhaltevermögenWenn Du noch ausgezeichnete Deutsch- und sichere Englischkenntnisse mitbringst und ein attraktives Provisionsmodell schätzt, bist Du bei uns genau richtigDeine BenefitsMobile devices also for private useSummer and Christmas partiesDrinks, food & goodiesSabbatical and part-time optionsTrust-based working hoursRestaurant vouchers and employee discountTransparent, competitive salaryAttractive bonus modelDeine Ansprechperson Du hast noch Fragen? Dann melde dich gerne bei uns. Katharina Presulli Senior Recruiting ManagerPartner-Anzeige12.04.2024Vertrieb, Verkauf
-
12
Warrior, Thai Warrior Massage, Thai Massage, Massage
But you can also get many other Thai massages and wellness offers from us. We also offer you gift vouchers. Have a look at our website, there you will find everything else. I would be glad to welcome you soon in my small salon. Please only with appointment. I do not offer eroticism! Love greetings Luksamee from thai-wellness-hamburg.de75 €Festpreis09.04.202422761 HamburgMassagen -
1Darstellung von Trends über die Zeit oder Ist-Plan Abweichungen)Deine System- & Prozess-Affinität treibt Dich an, Ideen zu Automatisierung und Effizienzverbesserung bei Reporting-Prozessen zu entwickeln und für dessen Umsetzung zu sorgenDu bist versiert im Umgang mit xls, das Arbeiten mit gängigen Controlling-Tools und -Systemen ist Dir geläufigDu hast eine eigenständige Arbeitsweise und bringst Dinge gerne voranDu arbeitest gerne im Team und empfindest den täglichen Austausch mit Deinen Kolleg·innen als bereicherndDeine BenefitsAccident and health insuranceCompany pensionSports classesMobile devices also availabe for private useDrinks, food & goodiesBus and train ticketRestaurant vouchers and employee discountMood-o-Meter Feedback / questions for the board12 weeks Workation6 week vacationDeine Ansprechperson Du hast noch Fragen? Dann melde dich gerne bei uns. Karina Liebisch Senior Recruiter New Work SE / Team Lead Recruiting HoneypotPartner-Anzeige22.04.2024Consulting, Beratung
-
1Büroausstattung State of the Art Equipment, höhenverstellbare Tische und Duschen EntwicklungschancenWeiterbildungsangebote für den beruflichen WerdegangMitarbeiterevents Jährliche Weihnachtsfeier mit Partner und Sommerfest mit der Familie Ein starkes TeamMit Duz-Kultur und flachen HierarchienGutscheineMonatlicher Voucher von Become1KonditionenUnbefristeter Arbeitsvertrag und gute BezahlungWork- and StreetwearWer möchte, cool und lässigBetriebliche AltersvorsorgeWir sorgen schon jetzt für Deine Zukunft vorGesundheit und Sport b2Run, Tischtennis, Laufgruppen und Fußballteam Kontakt Klingt das gut?Partner-Anzeige01.05.2024Ingenieur, Techniker
-
1hohe Affinität für Zahlen, ausgeprägter Business SenseAnalytische und lösungsorientierte ArbeitsweiseTeamfähig, kommunikativ, eigenständig und hands-on MentalitätVersierter Umgang mit xls und ppt, Interesse mit modernen Planungs- & Simulationstools zu arbeitenSpaß daran, mit komplexen Treibermodellen zu arbeiten und Szenario-Analysen zu erstellenSehr gute Deutsch- (C1-C2 Level) und Englischkenntnisse (B2-C2 Level) in Wort und SchriftDeine BenefitsAccident and travel insuranceCompany pensionpublic transport ticketBike leasingTrust-based working hoursRestaurant vouchers and employee discountweekly company meeting with our CEO or board members, internal company rating system6 week vacationDeine Ansprechperson Du hast noch Fragen? Dann melde dich gerne bei uns.Partner-Anzeige13.04.2024Recht, Finanzen, Steuern
-
1Welcome-Days und individuelles Onboarding, Unternehmens- und Teamevents Eigene Karriere- und Laufbahnentwicklung: Individuelle Unterstützung bei berufsbegleitendem Studium, Weiterbildungen und Schulungen Benefits und Voucher: Vergünstigungen bei bekannten Marken Knauf als Arbeitgeber Knauf ist eine international tätige Unternehmensgruppe der Baustoffindustrie in Familienbesitz. Neben unserem Hauptsitz im unterfränkischen Iphofen, sind wir mit rund 41.500 Mitarbeitern in über 300 Produktionsstätten weltweit vertreten.Partner-Anzeige07.05.2024Ingenieur, Techniker
-
1
Contract & Alliance Manager (m/f/d)
s Laboratories Ltd, a global pharmaceutical company and leading manufacturer of generics worldwide. betapharm Arzneimittel GmbH Human Resources Kobelweg 95 D - 86156 Augsburg www.betapharm.de This is what you enjoy As a Contract & Alliance Manager, you will monitor current contracts, negotiate contract terms, contract duration and the best possible supply prices, and draft new contracts in coordination with the legal department You will regularly evaluate whether a change of contract manufacturer, packer, batch size, etc. is advantageous for us, negotiate new contracts and take responsibility for product transfers In collaboration with our SCM and Quality team, you will ensure a reliable supply of products, negotiate and, if necessary, enforce claims with suppliers for delayed deliveries, quality problems etc In coordination with Regulatory Affairs, SCM, Quality, Marketing and Finance, you will make a significant contribution to improving the profitability of products, identifying unprofitable products and ensuring their smooth withdrawal from the portfolio In the context of health insurance tenders, you will draft and coordinate letters of commitment for participating manufacturers, negotiate special supply prices and ensure compliance with requirements by contract manufacturers and in-licensing partners With regard to license fees, remuneration and supply price compensation calculations, etc., you will work closely with Controlling, ensure the receipt of reimbursements resulting from the special supply prices you have negotiated and, if necessary, assert claims for damages in the event of breaches of contract This makes us curious We are looking for an enthusiastic, committed and visionary individual who ideally has Several years of experience in an international environment with functional management experience in procurement / supplier alliance management in the pharmaceutical industry Good combination of strategic, operational and negotiation skills; ability to be flexible but decisive in a highly dynamic environment while carefully balancing risks Strong IT skills and experience with computer-based planning and forecasting systems Excellent communication and presentation skills in English and preferably in German What we offer Varied tasks within an internationally successful group of companies A distinctly collegial atmosphere embedded in an appreciative and employee-oriented corporate culture An attractive salary as well as extensive social benefits, such as a company pension plan, fuel vouchers, ice cream in the summer, barbecues, free drinks, ... Flexible working hours with time account and home office option Development and training opportunities We look forward to receiving your application!Partner-Anzeige07.05.202486156 AugsburgEinkauf, Logistik -
1TasksMonitor the existing working process between the CST, New Biz and Finance teams to ensure it leads to build out profitable, ops ready solutions prior to deal closeLead department with a growth mindset and foster culture aligned with company values and vision – maintaining a 8+ engagement score across teamsBuild ‘retained’ client portfolio focused on direct to brand work - targeting 25% organic growth of client business per yearDrive the always on marketing agenda through CST with client content capture opportunities that help us deliver the wow factor in Elevate marketing commsCreate, own and manage departmental strategy (structure, objectives, performance metrics, growth, budget) for the FY with monthly updates looking forward to following quarter and a quarterly business review during our growth labDynamic leadership of CST subheads and holding them accountable for performance and delivery on SMART objectivesBuild knowledge and confidence among CST in the delivery of insight projects for clients and support in organic growth around Elevate IMPACTAccountable for forecasting oversight and accuracy (confirmed won business) for all client workOwn the Operational efficiency plan, leading a QEW (Quarterly Efficiencies Workshop) creating measurable initiative that increase delivery efficiency month on monthEnsure 100% compliance from our Staffing TeamDeliver Elevate GP on average of minimum 33% and quarterly net profit targets for the departmentSupport the new business function with strategy and major pitchesProfileProven experience in a client service /business leadership role within an agency with experience within the event staffing sectorTrack record of growing leading world class teams delivering excellence for blue chip brandsExperience in managing large portfolios of client workPro-active growth mindset capable of foreseeing issues and dealing with resolution without significant management supervisionWell-developed interpersonal skills and experience in interacting and building trusted relationships with stakeholders at all levelsA first-class listener and communicator, with a willingness to confront issues and make decisionsCommercially savvy approach with a demonstrable financial and problem-solving acumenStrong project management skills with dedication to timelinesNumerate with some exposure to financial systems and processesHoned project management skills including time management and a high attention to detailExcellent communication, negotiation and presenting skillsAbility to work as a team with senior stakeholdersWe offerHybrid workingTransportation tickets allowanceAdditional holidays (Birthday, Admin Day, Working abroad, ...)Vouchers (WFH, sports equipment, bucket list, ...)Mentoring programPartner-Anzeige26.04.2024Geschäftsführung
-
1Your tasksDesign, test, build, ship and maintain efficient, reusable, and reliable object-oriented PHP8 codeProvide and enhance tools to automate processes and ultimately improve our development environmentEnsure the best possible performance, quality, and responsiveness of the applicationsIdentify bottlenecks and bugs, and devise solutions to these problemsHelp maintain code quality, organization, and automatizationYou have the great opportunity to work in an international, cross-functional environment (communicating in English, German is not required)Your skillsStrong object-oriented PHP skills, experience with MVC frameworks (Symfony is a plus)Experience in designing, building, testing and shipping web applicationsAutomated testing, clean code and code coverage is just as important to you as production codeExceptional experience with various design and architectural patterns, algorithms, and data structures (experience with microservices is valued)You're into agile methodologies and enjoy working in teams with a focus on sharing knowledgeDevOps mentality and result-oriented experience with MySQL and Linux administration is of advantage.Experience with Elasticsearch/SOLR/Lucene is a plusExperience developing applications inside virtualized containers like Docker and with Cloud infrastructures like AWS, Azure or Google CloudYour benefitsMobile devices also for private useSummer and Christmas partiesDrinks, food & goodiesSabbatical and part-time optionsRemote work optionTrust-based working hoursRestaurant vouchers and employee discountTransparent, competitive salaryweekly company meeting with our CEO or board members, internal company rating systemHackweeksYour contact person You still got questions about the job.Partner-Anzeige04.04.2024IT, TK, Software
-
1
SAP Variant Configuration Inhouse Consultant (f/m/d)
Bachelor's degree in Business Administration, Computer Sciences or comparable qualification R&D related product master data management experience with SAP variant configuration 3–5 years of excellent and proven experience in SAP Variant Configuration / practical experience on variant configuration depending on processes like sales order management, procurement and production planning Ability to manage conflict situations Able to provide and receive constructive feedback Able to quickly adapt to new situations and to work autonomously Assertiveness Excellent English and German language skills Flexibility and seeing change as an opportunity Sense of responsibility Solution oriented work attitude Team player with good time management Communication skills (English C1 and/or German B2/C1) Our offer: In addition to being the market leader in most of our product and service groups, we want to make sure that you are doing well to focus on the tasks at hand. To this end, we offer you: A canteen with meal vouchers Job bike Hybrid working possibilities 30 days of vacation Modern air-conditioned buildings State-of-the-art office space & infrastructure Free employee parking Highly satisfied and forward striving teams Talented and diverse employees from and all over the world Finally, of course, the fact that even though we are listed on the stock exchange, we are still safe and sound in the hands of our owner and thus able to weather all storms.Partner-Anzeige07.05.202428279 BremenIT, TK, Software -
1
SAP Variant Configuration Inhouse Consultant (f/m/d)
Bachelor's degree in Business Administration, Computer Sciences or comparable qualification R&D related product master data management experience with SAP variant configuration 3–5 years of excellent and proven experience in SAP Variant Configuration / practical experience on variant configuration depending on processes like sales order management, procurement and production planning Ability to manage conflict situations Able to provide and receive constructive feedback Able to quickly adapt to new situations and to work autonomously Assertiveness Excellent English and German language skills Flexibility and seeing change as an opportunity Sense of responsibility Solution oriented work attitude Team player with good time management Communication skills (English C1 and/or German B2/C1) Our offer: In addition to being the market leader in most of our product and service groups, we want to make sure that you are doing well to focus on the tasks at hand. To this end, we offer you: A canteen with meal vouchers Job bike Hybrid working possibilities 30 days of vacation Modern air-conditioned buildings State-of-the-art office space & infrastructure Free employee parking Highly satisfied and forward striving teams Talented and diverse employees from and all over the world Finally, of course, the fact that even though we are listed on the stock exchange, we are still safe and sound in the hands of our owner and thus able to weather all storms.Partner-Anzeige07.05.202476275 EttlingenIT, TK, Software -
1
SAP Inhouse Consultant Customer Service (f/m/d)
Bachelor's degree in Business Administration, Computer Sciences or comparable qualification Process and SAP module experience in Customer Service area, overview knowledge in depending areas like order processing, service warehousing, billing 3–5 years of excellent and proven experience in SAP Customer Service consulting, implementation and support Ability to manage conflict situations Able to provide and receive constructive feedback Able to quickly adapt to new situations and to work autonomously Assertiveness Excellent English and German language skills Flexibility and seeing change as an opportunity Sense of responsibility Solution oriented work attitude Team player with good time management Communication skills (English C1, German C1) Our offer: In addition to being the market leader in most of our product and service groups, we want to make sure that you are doing well to focus on the tasks at hand. To this end, we offer you: A canteen with meal vouchers Job bike Hybrid working possibilities 30 days of vacation Modern air-conditioned buildings State-of-the-art office space & infrastructure Free employee parking Highly satisfied and forward striving teams Talented and diverse employees from and all over the world Finally, of course, the fact that even though we are listed on the stock exchange, we are still safe and sound in the hands of our owner and thus able to weather all storms.Partner-Anzeige07.05.202476275 EttlingenIT, TK, Software -
1
SAP Variant Configuration Inhouse Consultant (f/m/d)
Bachelor's degree in Business Administration, Computer Sciences or comparable qualification R&D related product master data management experience with SAP variant configuration 3–5 years of excellent and proven experience in SAP Variant Configuration / practical experience on variant configuration depending on processes like sales order management, procurement and production planning Ability to manage conflict situations Able to provide and receive constructive feedback Able to quickly adapt to new situations and to work autonomously Assertiveness Excellent English and German language skills Flexibility and seeing change as an opportunity Sense of responsibility Solution oriented work attitude Team player with good time management Communication skills (English C1 and/or German B2/C1) Our offer: In addition to being the market leader in most of our product and service groups, we want to make sure that you are doing well to focus on the tasks at hand. To this end, we offer you: A canteen with meal vouchers Job bike Hybrid working possibilities 30 days of vacation Modern air-conditioned buildings State-of-the-art office space & infrastructure Free employee parking Highly satisfied and forward striving teams Talented and diverse employees from and all over the world Finally, of course, the fact that even though we are listed on the stock exchange, we are still safe and sound in the hands of our owner and thus able to weather all storms.Partner-Anzeige07.05.202412489 BerlinIT, TK, Software -
1
SAP Inhouse Consultant Customer Service (f/m/d)
Bachelor's degree in Business Administration, Computer Sciences or comparable qualification Process and SAP module experience in Customer Service area, overview knowledge in depending areas like order processing, service warehousing, billing 3–5 years of excellent and proven experience in SAP Customer Service consulting, implementation and support Ability to manage conflict situations Able to provide and receive constructive feedback Able to quickly adapt to new situations and to work autonomously Assertiveness Excellent English and German language skills Flexibility and seeing change as an opportunity Sense of responsibility Solution oriented work attitude Team player with good time management Communication skills (English C1, German C1) Our offer: In addition to being the market leader in most of our product and service groups, we want to make sure that you are doing well to focus on the tasks at hand. To this end, we offer you: A canteen with meal vouchers Job bike Hybrid working possibilities 30 days of vacation Modern air-conditioned buildings State-of-the-art office space & infrastructure Free employee parking Highly satisfied and forward striving teams Talented and diverse employees from and all over the world Finally, of course, the fact that even though we are listed on the stock exchange, we are still safe and sound in the hands of our owner and thus able to weather all storms.Partner-Anzeige07.05.202428279 BremenIT, TK, Software
Kategorie
Region
Preistyp
Preisbereich
Anzeigenart
Schlagwörter